PRAVILA HUAWEI P20 HUAWEI P20 Pro HUAWEI P20 Lite PREMIUM USLUGA

PREMIUM USLUGA ZA HUAWEI P20 I P20 PRO

KRITERIJUMI ZA KORIŠĆENJE PREMIUM USLUGE

Da biste iskoristili premium uslugu potrebno je:

  1. Da izvršite registraciju premium usluge preko HiCare aplikacije koja je instalirana na Vašem uređaju ili putem zvanične Huawei internet stranice u roku od mesec dana od dana kupovine uređaja;
  2. Sačuvajte važeći dokaz o kupovini vašeg uređaja koji označava datum kupovine, koji je potrebno dostaviti prilikom korišćenja premium usluge.

KAKO DA IZVRŠITE REGISTRACIJU PREMIUM USLUGE?

  • Otvorite HiCare aplikaciju na Vašem uređaju ili posetite zvaničnu Huawei internet stranicu.
  • Pronađite i pokrenite registracioni upitnik, potom unesite IMEI broj Vašeg uređaja i datum kupovine da biste aktivirali registraciju.
  • Trebalo bi da vidite obaveštenje na ekranu koje potvrđuje uspešnu registraciju za Vašu premium uslugu.

KAKO DA ISKORISTITE PREMIUM USLUGU?

  • Pošaljite Vaš uređaj sa validnim dokazom o kupovini uređaja u najbliži ovlašćeni servis
  • Kontaktirajte Huawei korisnički servis za informacije o najbližem ovlašćenom servisu
  • Sve informacije o Huawei korisničkom servisu kao i o ovlašćenim servisima možete pronaći i u HiCare aplikaciji

U slučaju bilo kakvog odstupanja između premium usluge i važećih propisa u Republici Srbiji, važeći propisi će imati prednost.

HUAWEI ONLINE SERVISNA PODRŠKA

Kupovinom bilo kog Huawei telefona postajete sigurni da će vam u periodu od 10 do 18h bilo kog radnog dana u nedelji na raspolaganju biti Huawei servisna podrška. Pozivom na jedinstveni broj 0800 08880 dobijate naše ljubazne operatere koji će vam biti podrška da, u samo nekoliko minuta razgovora, rešite pitanje koje vas je mučilo, a vezano je za bilo koji segment funkcionisanja bilo kog modela Huawei telefona.